Polityka prywatności
1. Przedmiot polityki prywatności
Polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przez Academinn spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (31-539), aleja Powstania Warszawskiego 15, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001165581 (zwaną dalej: Administratorem), jako administratora danych osobowych i podmiot przetwarzający dane osobowe na zlecenie innych administratorów.
Administrator przetwarza dane osobowe osób fizycznych w prowadzonej działalności gospodarczej, w tym przy pomocy strony internetowej działającej pod adresem: academinn.pl oraz subdomen szkolenia.academinn.pl i sklep.academinn.pl (dalej łącznie jako: Portal).
Administrator przywiązuje szczególną uwagę do ochrony danych osobowych i dlatego dane osobowe użytkowników Portalu (dalej jako: Użytkownicy lub Użytkownik) oraz dane osobowe innych osób fizycznych przetwarzane w działalności gospodarczej Administratora, są przetwarzane w sposób zgodny z przepisami prawa z zakresu ochrony danych osobowych obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Przetwarzając dane osobowe Administrator realizuje obowiązki wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako: RODO) oraz obowiązujących przepisów prawa krajowego.
W polityce prywatności znajdą Państwo w szczególności informacje, które Administrator jest obowiązany podać osobom, których dane dotyczą, na podstawie art. 13 i 14 RODO.
Administrator stosuje polityki przetwarzania danych osobowych mające na celu ochronę danych osobowych. Do przetwarzania danych osobowych Administrator dopuszcza wyłącznie pracowników i współpracowników, którym udzielono upoważnienia do przetwarzania danych osobowych i którzy podlegają ustawowemu obowiązkowi zachowania tajemnicy bądź którzy zobowiązali się do zachowania poufności. Korzystając z usług podmiotów przetwarzających, Administrator dokonuje starannego wyboru takich podmiotów zgodnie z obowiązującymi u Administratora procedurami i zawiera z nimi umowę powierzenia przetwarzania w trybie art. 28 RODO.
2. Kontakt z Administratorem
Gdyby mieli Państwo wątpliwości lub pytania dotyczące polityki prywatności lub ochrony Państwa danych osobowych bądź gdyby chcieli Państwo zrealizować swoje uprawnienia wynikające z art. 15-18, 20 lub 21 RODO, kontakt z Administratorem jest możliwy:
- poprzez adres e-mail: kontakt@academinn.pl,
- listownie: aleja Powstania Warszawskiego 15, 31-539 Kraków.
3. Państwa uprawnienia
Jako osoby, których dane dotyczą, mają Państwo prawo:
- żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- do przeniesienia danych osobowych do innego administratora w przypadku, gdy dane osobowe pochodzą od Państwa, a ich przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany w oparciu o zgodę z art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO lub na podstawie umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
- do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie, o ile przetwarzanie odbywa się w oparciu o zgodę, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. przetwarzania niezbędnego do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów, realizowanych przez Administratora;
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych dla celów marketingu bezpośredniego, gdy marketing bezpośredni jest realizowany na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. jako cel wynikający z prawnie uzasadnionych interesów, realizowanych przez Administratora;
wniesienia skargi do organu nadzorczego.
4. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z przedstawieniem oferty
Administrator przedstawia ofertę w odpowiedzi na skierowane do niego zapytanie ofertowe. Administrator posiada więc Państwa dane osobowe, ponieważ:
- otrzymał je bezpośrednio od Państwa lub
- otrzymał je od podmiotu przez Państwa reprezentowanego, lub
- otrzymał je od podmiotu, który wskazał Państwa jako osobę kontaktową, lub
- otrzymał je od podmiotu działającego na Państwa rzecz.
Kategorie Państwa danych osobowych przetwarzanych przez Administratora obejmują dane niezbędne do przedstawienia i przesłania oferty oraz ewentualnego ustalenia treści umowy, w szczególności dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, stanowisko, reprezentowany podmiot) i kontaktowe (adres e-mail, adres korespondencyjny, numer kontaktowy).
Jeśli dane osobowe pochodzą od Państwa, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do przygotowania i przesłania oferty. Niepodanie co najmniej imienia i nazwiska, reprezentowanego podmiotu oraz danych kontaktowych do przesłania oferty uniemożliwi przedstawienie Państwu oferty.
Dane osobowe będą przetwarzane:
- w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie ofertowe bądź złożenia oferty, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
- w celu podjęcia na Państwa żądanie działań przed zawarciem umowy, a po jej zawarciu – w celu realizacji umowy. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Jeżeli nie są Państwo stroną umowy lub adresatem oferty, a jedynie reprezentują Państwo stronę umowy lub adresata oferty, podjęcie działań przed zawarciem umowy, a po jej zawarciu – realizacja umowy – stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
Odbiorcami danych osobowych mogą być dostawcy usług hostingowych i informatycznych dla Administratora. Dane będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 6 miesięcy od dnia upływu terminu obowiązywania oferty, chyba że dojdzie do zawarcia umowy.
5. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu usług szkoleniowych szkolenia.academinn.pl
Administrator umożliwia tworzenie i prowadzenie profili użytkowników w serwisie usług szkoleniowych szkolenia.academinn.pl. Profile użytkowników są tworzone przez Administratora w oparciu o dane przekazane przez klienta Administratora, w związku z zawarciem umowy o dostęp do serwisu usług szkoleniowych szkolenia.academinn.pl.
Administrator posiada Państwa dane osobowe, ponieważ otrzymał je:
- od Państwa pracodawcy (zleceniodawcy – w przypadku cywilnoprawnej formy współpracy, w tym B2B), z którym Administrator zawarł umowę na dostęp do serwisu usług szkoleniowych szkolenia.academinn.pl;
- bezpośrednio od Państwa, gdy dokonali Państwo zakupu dostępu do szkoleń poprzez serwis sklep.academinn.pl lub gdy to Państwo są stroną umowy o dostęp do serwisu usług szkoleniowych szkolenia.academinn.pl.
Kategorie Państwa danych osobowych przetwarzanych przez Administratora obejmują dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, stanowisko, reprezentowany podmiot, login) oraz dane o sposobie korzystania z serwisu usług szkoleniowych szkolenia.academinn.pl (w tym postępach w nauce, uzyskanych certyfikatach itd.). Academinn sp. z o.o. może przetwarzać niektóre dane jako podmiot przetwarzający działający na zlecenie Państwa pracodawcy lub zleceniodawcy)
Jeśli dane osobowe pochodzą od Państwa, podanie danych osobowych jest niezbędne do utworzenia i prowadzenia konta użytkownika serwisu usług szkoleniowych szkolenia.academinn.pl. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi uzyskanie i utrzymanie Państwa dostępu do serwisu usług szkoleniowych szkolenia.academinn.pl. Podanie danych osobowych może być też obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa, np. w zakresie danych, jakie powinny znaleźć się na dokumentach księgowych.
Dane osobowe będą przetwarzane:
- w celu zawarcia lub realizacji umowy obejmującej korzystanie z serwisu usług szkoleniowych szkolenia.academinn.pl, w tym prowadzenia konta użytkownika; w takim przypadku podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
- jeśli nie są Państwo stroną umowy o dostęp do serwisu usług szkoleniowych szkolenia.academinn.pl – w celu realizacji przez Administratora prawnie uzasadnionego interesu, tj. świadczenia usług związanych z dostępem do serwisu na rzecz klienta Administratora (Państwa pracodawcy lub zleceniodawcy), w ramach którego przetwarzane są Państwa dane osobowe (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
- w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenia roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
- w celu informowania Państwa o nowościach i zmianach w serwisie, jeśli zaznaczą Państwo w preferencjach użytkownika zgodę na otrzymywanie takich informacji, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
- w celu realizacji obowiązków nałożonych na Administratora wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym wykonania obowiązków podatkowych i rachunkowych. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi informatyczne, hostingowe i księgowe oraz podmiot zapewniający techniczną obsługę serwisu usług szkoleniowych szkolenia.academinn.pl. Ponadto odbiorcami danych mogą być banki oraz operator płatności online dostępnych w serwisie sklep.academinn.pl.
Okres przechowywania danych osobowych jest równy okresowi przedawnienia roszczeń, powiększonemu o jeden rok. W przypadku danych osobowych znajdujących się na dokumentach księgowych okres przechowywania danych osobowych jest regulowany przepisami prawa.
6. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z realizacją umów zawartych z Administratorem (niedotyczących dostępu do serwisu usług szkoleniowych szkolenia.academinn.pl ani serwisu sklep.academinn.pl)
Administrator jest stroną umów np. z dostawcami usług i towarów. W tym zakresie Administrator przetwarza dane kontrahentów oraz pracowników czy współpracowników kontrahentów.
Administrator posiada dane osobowe w związku z realizacją umów, ponieważ pozyskał je:
- bezpośrednio od Państwa lub
- od podmiotu przez Państwa reprezentowanego, lub
- od podmiotu, który wskazał Państwa jako osobę kontaktową, lub
- od podmiotu reprezentującego Państwa.
Kategorie Państwa danych osobowych przetwarzanych przez Administratora obejmują dane niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, w szczególności dane identyfikacyjne i kontaktowe, informacje o stanowisku pracy, numer identyfikacyjny NIP lub REGON, dane adresowe, informacje o rachunkach bankowych.
Jeśli dane osobowe pochodzą od Państwa, podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi zawarcie i realizację umowy. Podanie danych osobowych może być też obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa, np. w zakresie danych, jakie powinny znaleźć się na dokumentach księgowych.
Dane osobowe będą przetwarzane:
- w celu podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy oraz w celu realizacji umowy z osobą, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) albo z podmiotem, który reprezentuje osoba, której dane dotyczą, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
- dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów, realizowanych przez Administratora, tj. dla celów dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, marketingu bezpośredniego, archiwizacji (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
- w celu wykonania obowiązków podatkowych i rachunkowych, nałożonych na Administratora przez przepisy prawa (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
Odbiorcami danych osobowych mogą być dostawcy usług bankowych, hostingowych, informatycznych lub księgowych dla Administratora.
Okres przechowywania danych osobowych jest równy okresowi przedawnienia roszczeń, powiększonemu o jeden rok. W przypadku danych osobowych znajdujących się na dokumentach księgowych okres przechowywania danych osobowych jest regulowany przepisami prawa.
7. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzeniem korespondencji e-mail
Administrator udostępnia m.in. w Portalu dane kontaktowe umożliwiające skontaktowanie się z nim (w tym z jego pracownikami i współpracownikami) przy wykorzystaniu elektronicznych środków łączności (poprzez pocztę elektroniczną).
Kontakt jest możliwy poprzez kliknięcie w Portalu w hiperłącze składające się z nazwy adresu e-mail Administratora, co może spowodować automatyczne przekierowanie do programu poczty elektronicznej Użytkownika. Skorzystanie z tej formy kontaktu wymaga ujawnienia danych osobowych, niezbędnych do udzielenia Użytkownikowi odpowiedzi zwrotnej, a więc przede wszystkim adresu e-mail. Brak adresu e-mail uniemożliwi obsługę zapytania Użytkownika przez Administratora. Użytkownik może dobrowolnie podać także inne dane w celu zidentyfikowania go, ułatwienia kontaktu lub obsługi zapytania. Na takich samych zasadach Administrator przetwarza dane osobowe, gdy kontaktują się Państwo z Administratorem drogą e-mailową wysyłając e-mail bezpośrednio ze swojej skrzynki e-mailowej na adres e-mail Administratora.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest uzasadniony interes Administratora, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prowadzenie z Państwem korespondencji. Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w celu obsługi przesłanej korespondencji.
W zależności od treści wiadomości otrzymanej od Państwa, Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane również w innych celach, np. do podjęcia działań przed zawarciem umowy lub w celu zawarcia i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) lub f) RODO).
Odbiorcami danych osobowych mogą być dostawcy usług hostingowych lub informatycznych dla Administratora.
Dane osobowe będą przetwarzane co do zasady przez okres występowania celu, w jakim korespondencja jest prowadzona, a także do upływu okresu przedawnienia roszczeń, powiększonego o rok.
8. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w kontakcie telefonicznym
Mogą się Państwo skontaktować z Administratorem telefonicznie – dane kontaktowe podane są m.in. w Portalu, a także w stopce mailowej każdego pracownika i współpracownika Administratora. Administrator zażąda podania w rozmowie telefonicznej danych osobowych tylko wówczas, gdy będzie to niezbędne dla realizacji celu rozmowy telefonicznej, w tym do potwierdzenia Państwa tożsamości.
Podanie danych osobowych będzie co do zasady dobrowolne, ale może być wymagane przez Administratora w zależności od celu ich podania. Niepodanie danych osobowych pozwalających na potwierdzenie Państwa tożsamości może uniemożliwić dalsze prowadzenie rozmowy telefonicznej lub uzyskanie oczekiwanych przez Państwa informacji.
Dane osobowe pozyskane w ten sposób będą przetwarzane zgodnie z zasadami właściwymi dla określonego celu przetwarzania wynikającego z rozmowy telefonicznej, nie dłużej niż do upływu okresu przedawnienia roszczeń, powiększonego o rok.
9. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z postępowaniem rekrutacyjnym
Administrator prowadzi działania rekrutacyjne w oparciu o dokumenty i informacje przekazane przez kandydata do pracy (w szczególności CV, list motywacyjny). Kandydat do pracy powinien przekazywać Administratorowi dane osobowe niewykraczające poza zakres określony w przepisach prawa pracy. Jeżeli kandydat prześle Administratorowi dodatkowe dane, podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda kandydata do pracy [art. 6 ust. 1 lit. a) RODO], wyrażona poprzez przesłanie przez kandydata do pracy dokumentów aplikacyjnych, zawierających dane osobowe.
W zależności od treści ogłoszenia rekrutacyjnego, kandydat może zostać zatrudniony w oparciu o umowę o pracę lub o umowę cywilnoprawną. W przypadku rekrutacji prowadzonej w celu zawarcia umowy o pracę, obowiązek podania danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy wynika z przepisów prawa, w tym Kodeksu pracy. W przypadku rekrutacji prowadzonej w celu zawarcia umowy cywilnoprawnej podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale wymagane przez Administratora.
Niezależnie od rodzaju zawieranej umowy, niepodanie ww. danych osobowych może uniemożliwić wzięcie udziału w procesie rekrutacji. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie wpływa na możliwość wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Jeżeli chcą Państwo, aby Państwa dane były przetwarzane przez Administratora dla celów przyszłych rekrutacji, należy wyrazić na to zgodę w treści korespondencji z Administratorem lub w treści dokumentów aplikacyjnych. Niewyrażenie takiej zgody będzie skutkowało usunięciem przez Administratora Państwa danych osobowych po zakończeniu rekrutacji, na którą Państwo aplikują, chyba że zostaną Państwo zatrudnieni w wyniku przeprowadzonej rekrutacji albo że dane będą przechowywane w celu obrony przed roszczeniami.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane, aby:
- ocenić Państwa kwalifikacje do pracy na stanowisku, na które Państwo aplikują;
- ocenić Państwa zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które Państwo aplikują;
- dokonać wyboru odpowiedniego kandydata do pracy u Administratora.
Dane osobowe będą przetwarzane:
- w przypadku gdy formą zatrudnienia jest umowa o pracę – w celu przeprowadzenia przez Administratora czynności związanych z procesem rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest przepis prawa – art. 221 1 Kodeksu pracy, a w zakresie danych innych niż imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia podstawą przetwarzania jest zgoda kandydata do pracy (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w zw. z 221a § 1 Kodeksu pracy);
- w przypadku gdy formą zatrudnienia jest umowa cywilnoprawna – w celu prowadzenia postępowania rekrutacyjnego i tym samym podjęcia działań przed zawarciem umowy na Państwa żądanie jako osób, których dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
- w celu dokonania weryfikacji kwalifikacji lub umiejętności kandydata do pracy, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora jako administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
- w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na wolne stanowiska pracy, jeżeli wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest wówczas Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
- w celu ustalenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, co stanowi prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Odbiorcami danych osobowych mogą dostawcy usług hostingowych lub informatycznych dla Administratora, a także podmioty świadczące usługi rekrutacyjne.
Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji, na którą Państwo aplikują, a po jej zakończeniu Państwa dane osobowe mogą być przechowywane do upływu okresu przedawnienia roszczeń związanych z procesem rekrutacji, powiększonego o rok. Jeśli dane osobowe nie będą przechowywane w celu ustalenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, zostaną usunięte po upływie 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji, o ile nie wyrazili Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji – wówczas Państwa dane osobowe zostaną usunięte najpóźniej po upływie 24 miesięcy od zakończenia rekrutacji, na którą Państwo aplikowali.
10. Ogólne informacje dotyczące korzystania z Portalu
Administrator dokłada wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane i ochronić je przed działaniami osób trzecich. Dlatego połączenie z Portalem jest realizowane poprzez szyfrowany protokół HTTPS. Pomaga to zapobiegać przechwytywaniu i zmienianiu przesyłanych danych. Klikając w symbol kłódki znajdujący się w pasku adresu uzyskają Państwo informacje dotyczące certyfikatu bezpieczeństwa Portalu, a w zależności od wykorzystywanej przeglądarki – również możliwość przeglądania szczegółowych informacji na temat zapisanych w Państwa urządzeniu plików cookies. Podjęte przez Administratora działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli korzystając z Portalu nie zachowają Państwo ogólnych zasad bezpieczeństwa.
Dane osobowe Użytkowników (w tym w szczególności adres IP, inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii) przetwarzane są przez Administratora:
- w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Użytkownikom treści gromadzonych w Portalu – przetwarzanie jest niezbędne w celu realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
- w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora, tj. prowadzenie analiz aktywności Użytkowników oraz ich preferencji w celu poprawy funkcjonalności Portalu i świadczonych usług (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), przy czym zakres przetwarzanych danych zależy od ustawień Użytkownika, tj. zaakceptowanych lub odrzuconych cookies;
- w celu ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
11. Jakie dane Portal pobiera w sposób automatyczny podczas korzystania z niej?
Portal nie pobiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies, o których mowa poniżej, podczas samego korzystania z Portalu.
Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez Portal i przechowywane na Państwa urządzeniu, zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z Portalu. Wykorzystywane przez Portal pliki cookies mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast trwałe (stałe) pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu przez Państwa korzystania z Portalu i służą do przechowywania informacji mających na celu zwiększenie Państwa komfortu w trakcie korzystania z Portalu.
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenia stosowania plików cookies mogą jednak wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Portalu. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcjach najpopularniejszych przeglądarek internetowych poświęconych pomocy użytkownikom.
Zestawienie plików cookies wykorzystywanych przez Portal, w tym cel ich stosowania i okres przechowywania, widoczne jest w szczególności przy pierwszym wejściu Użytkownika na Portal, w oknie ustawień plików cookies.
12. Pozostałe kwestie
W ramach Portalu mogą pojawiać się okresowo linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Portalu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Administratora. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności, z którymi powinni się Państwo zapoznać.
Polityka prywatności podlega aktualizacji. Niniejsza wersja polityki prywatności obowiązuje od dnia 28 lipca 2025 r. do czasu jej zmiany przez Administratora.